DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dijous, 28 d’octubre del 2010

ELS PERSONATGES HOMOSEXUALS DE LA RIERA

Un dels apsectes que m'agradava d'EL COR DE LA CIUTAT va ser la relació entre l'Enric i Max i d'altres que hi va haver. Com la sèrie m'agradava aquestes relacions eren com un extra i a més fet amb uns actors que m'agradave. De fet els petons ja són un clàssic dels petons gais a youtube a nivell internacional.

La Riera des de que va començar no m'ha agradat i gairebé no he vist cap capítol. Aquella cuina i la seva fredor em fan enrera. I com no m'agrada enganxar-me a les sèries en quant veig que la sèrie no m'agrada massa ja em va bé i no faig res per que m'agradi.

De totes maneres, una mica de casualitat, vaig descobrir que a LA RIERA també hi ha uns personatges gais. però no tene res a veure amb els personatges gais d'EL COR DE LA CIUTAT. En aquí no hi ha res de bonic sobre ells i de fet no ho ha cap morbo.
De totes maneres he volgut saber-ne més no fos que em perdés alguna cosa sucosa i he arribat a saber el següent:
Per una banda hi ha Joan Anton Balló protagonitzat per David Bagès (REUS IS NOT TARRAGONA ...) Té negocis però està ajuntat amb l'ELOI. De totes maneres va tenir un flirteig amb l'ORIOL, que està emparellat amb una tal MIREIA. L'Eloi Mateu (Andreu Sans) té pocs diners i s'aprofita del Joan. Vaig veure un capítol en que li demanava diners ja que està cegat al joc. Sembla que aquells que volen malament al Joan ho saben.
L'Oriol Palau (Joan Muntal) treballa d'advocat i té una bona relació amb els Flaquer com vaig veure fa uns dies.

Al següent video podeu veure a l'Oriol discutint amb la Mireia:



Un video amb DAVID BAGÈS:



AVUI HE ESTAT MIRANT LA RIERA (CAPÍTOL 170) i s'ha vist a Joan i Oriol dicuting. En Joan fa anys que ha sortit de l'armari. Tot el contrari de l'Oriol que està ajuntat amb la filla del seu cap. En Joan (l'actor!) és un actor boníssim.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada