DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dijous, 28 d’octubre del 2010

LES PROTESTES A LA VISITA DEL PAPA A TV3

Cathedral of Barcelona before 2007 restorationImage via Wikipedia

Aquests dies m'estic fixant molt en com TV3 parla de la visita del Papa a Barcelona. Personalment em sembla que es dóna una visió positiva. La sensació és que la visita és una gran manera de fer publicitat de Barcelona al món.
Aquest matí a ELS MATINS han parlat de dos grups que hi ha a FACEBOOK a favor i en contra de la visita. I ha anat al programa una representant de JO NO T'ESPERO! El que és m'ha cridat l'atenció és que és questionava l'estar en contra de la visita com si fos quelcom estrany i no semblava questionar-se l'estar a favor de la visita. En cap moment s'ha parlat de l'homofòbia del Papa el que em fa pensar que JO NO T'ESPERO! pot estar bé però que amb això del QUEER KISSING FLASHMOB em sento més identificat perquè és evident que és una protesta lgbt sense dubtes i am bun missatge clar.

Amb aquest post potser ja porto 20 posts o més parlant de la protesta al Papa. No sé pas si haurà servit d'alguna cosa però jo almenys he intentar canviar les coses amb les poques eines que tinc.
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada