DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

diumenge, 31 d’octubre del 2010

QUAN UN PAPA VISITA BARCELONA, LA CAPITAL CATALANA ES CONVERTEIX EN UNA CIUTAT DEL TERCER MÓN

Cathedral of Barcelona before 2007 restorationImage via Wikipedia

Ja sé que aquesta frase és políticament incorrecta però si he de dir la veritat jo és aquesta la sensació que tinc. Amb la vinguda del Papa a Barcelona i veure tanta gent al darrera i tants polítics anant al darrera tinc la sensació d'estar en un d'aquells països que a més de ser pobres està ple de gent analfabeta i de polítics de dubtosa reputació que aprofiten la visita dle Papa per contentar a una multitud de gent sense cap pensament crític.
Ja sé que és políticament incorrecte però jo associo les religions a la superstició i a temps del passat gens avançats. Sé que no és políticament correcte però aquesta és la sensació que a mi em dóna la religió. A mi això de creure en Déu em sembla quelcom super obsolet.
De totes maneres a mi que hi hagi gent que cregui en un Déu o en dos o en els que la seva imaginació vulgui m'és igual sempre que respectin com a persona. I respectar-me com a persona vol dir respectar que jo no crec en cap i que per ser homosexual no he de tenir menys drets que un heterosexual. I el Papa de Roma als homosexuals ens otorga menys drets perquè ens considera una desviació de la llei natural.

En fi, que cadascú pensi el que vulgui. En pocs dies per mi Barcelona amb tots els seus carrers idolatrant a un farsant que es creu el representant d'un Déu que no existeix i que a més és curiosament igual d'homòfob que ell. Això és el que tindrem per Barcelona. Quina ciutat més tercermundista, si us plau.

Suposo que això que escric pot no agradar als creients ja que amb el que dic deixo ben clar que no trobo gens normal moltes coses associades amb ells. Doncs bé, els aconsello que no s'hi prenguin massa malament.: mai hauran de pagar amb els seus impostos per que jo vingui a Barcelona a predicar les meves idees. Jo per desgràcia si he de pagar perquè vingui a Barcelona un senyor que em discrimina per ser homosexual.

Allà on la gent és més analfabeta i inculta em sembla que és on hio ha més creients. VISCA LA BARCELONA DE BENET XVI. VISCA LA BARCELONA TERCERMUNDISTA!
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada