DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dissabte, 23 d’octubre del 2010

GOOGLE DEIXA D'INDEXAR ELS MEUS POSTS DE BLOGGER I DE WORDPRESS!

No m'ho puc creure el que m'està passant. Fins fa poc tenia un blog a wordpress. Allà escrivia i els posts que feia es podien trobar amb el cercador de Google. Des de fa unes setmanes Google ja no mostra els resultats del blog de wordpress i si els mostra els mostra al final de les cerques.
Afortunadament ja fa unes setmanes tenia obert aquest blog. Doncs ho vaig aprofitar i vaig començar a escriure més en aquest blog. Doncs bé, ara el que escric en aquest blog tampoc es pot trobar a Google.
Estic fatal perquè estava acostumat a escriure sabent que la gent em trobaria si escrivia sobre els temes que la gent faria certes cerques. Ara això ha canviat. Escriure en els meus blogs s'ha convertit en quelcom semblant en escriure en un diari que guardo en un calaix de tauleta de nit. Però de fet és pitjor. Un diari de tauleta de nit només el llegeixis tu però per això escrius el que vols. En aquest cas gairebé només em puc llegir jo però potser que qualsevol ho llegeixi o sigui que no escric de tot el que escriuria en un diari personal. O sigui que surto perdent clarament.
Tot això em passa per ser tan dependent de Google. Però avui sóc jo i demà poden ser uns altres.

Internet és com una gran nació que sol estar a les fosques excepte per unes poquetes cases amb llum molt conegudes. Google era el llantiol que et permetia moure per aquesta foscor i trobar el que havia. Ara Google no portar el llantiol a aquest racó des del que escric.
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada