DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dilluns, 18 d’octubre del 2010

INSINUA IBRAHIMOVIC UNA DOBLE VIDA DE GUARDIOLA?

Entrenos antes de la épica de Roma.Image via Wikipedia

Avui llegeixo unes declaracions de Ibra que no m'han sobtat però que em semblen molt fortes perquè posa en dubte clarament la vida que porta en Pep Guardiola. Pel que es veu Ibrahimovic diu que Guardiola vol semblar perfecte en públic i que Tiger Woods també volia. Però ningú ho és. ("Non è difficile vincere con il Barcellona. Guardiola vuole essere pubblicamente perfetto. Anche Tiger Woods voleva esserlo. Ma nessuno lo è")

No cal ser molt llest per adonar-se'n que si Ibrahimovic està mencionant Pep Guardiola i diu que no és perfecte i diu que Tiger Woods també ho volia no és molt difícil pensar que un es pot imaginar una insinuació de que potser Josep Guardiola porta una doble vida com portava Tiger Woods.

Des de fa mesos, quan va passar tot allò de Ibra amb Guardiola he tingut una sospita del que va poder passar. Amb aquests comentaris d'Ibra sospito que potser el que em penso que els va allunyar sigui el que vaig pensar des del primer moment.

Tota aquesta insistència de que Pep Guardiola no és perfecte em fa pensar que d'aquí unes setmanes o mesos al cas Laporta haurem d'afegir el cas Guardiola.

Si sortís a la llum que Guardiola porta una vida semblant a la que va portar Tiger Woods seria tot un escàndol. La veritat és que a mi em costa moltíssim imaginar-me a Guardiola embolicat en algun assumpte de faldilles però si Ibra diu aquestes coses de Guardiola i aquest no diu res en contra em sembla molt sospitós.

Jo almenys si tingues dona i fills i un parlés de mi i digués que no sóc perfecte a l'igual que no era perfecte Tiger Woods portaria a aquesta persona als jutjats per difamació. No fer-ho em sembla que és acceptar que Ibra té raó i això em sembla molt fort.

Qui sap al final resultarà que el Barcelona més gloriós que hem tingut a la història tenia un president i un entrenador gens perfectes. Com tothom, per cert ..: NOBODY IS PERFECT
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada