DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dilluns, 25 d’octubre del 2010

LES SCISSOR SISTERS NO VINDRAN A BARCELONA. EL PAPA SÍ

Scissor Sisters at Super Bock Super Rock Festi...Image via Wikipedia
No sé si coneixesseu les SCISSOR SISTERS però si les coneixeu sabreu que a més de ser un grup que té algunes cançons boníssimes també és un grup que destaca perquè un dels seus membres no només és gai sinó que ha fet de ser gai tot un espectacle de llibertat creativa. Ja cercaré el nom d'aquest xicot (JAKE SHEARS!) però és un dels cantants que més m'agraden i admiro. Doncs bé, mentre l'homòfob del Papa no té cap problema de finançament per venir a predicar la seva homofòbia el grup Scissor Sisters no vindrà a Barcelona per problemes de finançament.

Estic que em donen ganes de vomitar. Catalunya i Espanya donen suport econòmic per a que vingui un homòfob a predicar l'homofòbia i aquest xicot amb cara i veu d'angel no pot venir perquè no hi diners. Em sembla tan depriment.


Jo proposo que fem una col·lecta perquè Scissor Sisters puguin venir a Barcelona almenys. O que vingui almenys aquest xicot. I que vingui quan hi sigui el Papa si és que ell també vol mostrar el seu rebuig a l'homofòbia papal. Alguna cosa s'ha de fer. Quins temps Déu Meu!
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada