DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

diumenge, 24 d’octubre del 2010

MONTILLA RENUNCIA AL TRIPARTIT

Fa pocs minuts he escrit un post parlant sobre la gran preocupació que tinc sobre el gran endeutament de la Generalitat. Ara acabo de llegir una notícia impactant: MONTILLA RENUCIA AL TRIPARTIT. Vaja que si tenim en compte que PASQUAL MARAGALL va dir que ja toca un govern d'ARTUR MAS i ara en MONTILLA diu això sembla segur que el proper govern serà d'ARTUR MAS. O és que potser Montilla es pensa que no reeditant un tripartit treurà més vots. Amb mi que no compti de cap de les maneres. Un polític que està entusiasmat amb la vista del Gran Homòfob Benet XVI, però que no va voler rebre al DALAI LAMA i que va fer molt de soroll contra la retallada de l'Estatut però després va anar a amagar-se sota les faldilles del Zapatero mai de la vida rebrà cap vot meu.



Una cosa està clara, em sembla. O bé Montilla ja està content amb que guany Artur Mas o bé no té ni idea de política perquè estic convençut que el PSC mai atreurà vots d'Iniciativa, Esquerra o CiU.

Adéu, senyor Montilla, avui heu anunciat el vostre enterrament polític. I jo personalment crec que ho has fet molt content perquè heu deixat la Generalitat en un estat de deutes tan gran que l'últim que voldries és ser el proper president.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada