DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dilluns, 18 d’octubre del 2010

PROSTITUCIÓ MASCULINA A 30 MINUTS

En el 30 MINUTS del 31 d'octubre (si no tornen a canviar la data ...) es parlarà sobre PROSTITUCIÓ MASCULINA. GAY.CAT no es perdrà el programa però en aquest post volia parlar sobre el tema.

Per una banda fa uns mesos va ser notícia una banda de Brasil de prostitució forçada masculina en difeents ciutats de l'estat. Suposo que el programa de 30 MINUTS deu tenir l'origen en aquest cas ja que era el primer cas a l'estat on les victimes que havien d'exercicir la prostitució no eren dones sinó homes.

Per una altra banda quan es parla de prostitució masculina és evident que aquesta prostitució pot estar pensada tant per homes com per dones. N'hi ha molts llocs on s'ofereixen els serveis i de ben segur que en algun diari o revista haureu vist algun anunci.

Tinc curiositat en saber quins aspectes toquen a TV3.

He estat mirant per Internet i he trobat que el documental que veurem a 30 MINUTS està dirigit per Llibert Ferri i es diu HOMES EN PENOMBRA.

També he llegit que el 26 d'octubre, STOP SIDA organitza un debat sobre la prostitució masculina i els mijans de comunicació i on després es podran veure també fragments d'aquest documental.

Per cert, hi ha una cosa que em posa trist sobre aquest documental. És pensar que tot es fa molt depressa i que potser no ho sabem asaborir i fixar-nos en alguns detalls que em semblen molt importants. N'hi ha dos detalls que em semblen boníssims. Un me'l guardo per mi però l'altre m'agradaria compartir-ho. El detall és el nom del documental HOMES EN PENOMBRA (cast: HOMBRES EN PENUMBRA, ang. MEN IN TWILIGHT) He estat pensant en la raó de posar aquest nom i llavors m'ha vingut un flash fortíssim de llocs en penombra plens de chaperos! Quina genialitat posar aquest nom! No sé quants tindreu la imatge que jo tinc però oi que és genial el títol. Estc convençut que hi ha prostitució masculina que es fa amb més llum però el fet de posar el títol HOMES EN PENOMBRA em fa recordar ... wow!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Però de fet si us fixeu el títol traduit a l'anglès sembla magnífic amb això de TWILIGHT. Però no ens enganyem, en castellà això de HOMBRES EN PENUMBRA mereix un aplaudiment! Quina genialitat. HOMBRES EN PENUMBRA! PENUMBRA! Ho enteneu? PENUMBRA = PENE + HOMBRE. Bé, potser tinc massa imaginació però em sembla trist que un títol tan genial per aquest documental fet en Llibert Ferri pugui passa desapercebut.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada