DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

diumenge, 24 d’octubre del 2010

QUEER KISSING FLASHMOB VS JO NO T'ESPERO!

Des de fa setmanes es parla de JO NO T'ESPERO! i des de fa uns dies de QUEER KISSING FLASHMOB. En aquest post no em dedicaré a mostrar el que penso sobre uns o uns altres i si m'agrada més un grup o un altres. Res d'això!

De fet del que vull parlar és d'uns aspectes que em criden l'atenció i que potser puguin interessar a qualsevol persona sense tenir en compte el que pensin sobre la visita del Papa.


Si un es fixa a JO NO T'ESPERO! un veu que el nom està en català. A QUEER KISSING FLASHMOB el nom està en anglès però en unes paraules gens llunyanes ...


A JO NO T'ESPERO! tenen un domini .cat. Un domini de pagament (com GAY.CAT!) El contingut està en català i en castellà. A QUEER KISSING FLASHMOB ara per ara no tene cap domini de pagament. Tenen un blog (de franc) a wordpress. Hi ha un text en català, castellà i anglès.


A JO NO T'ESPERO! tenen un web amb pestanyes i cert contingut. No sembla que hi hagi compte de Twitter i desconec si hi són al Facebook. A QUEER KISSING FLASHMOB el blog té un contingut i un disseny molt bàsic però hi ha una pàgina de Facebook i un compte a Twitter!


A JO NO T'ESPERO! van començar a treballar fa temps mentre que això del QUEER KISSING FLASHMOB sembla que ha sortit ara de sobte.


A JO NO T'ESPERO! darrera hi ha un gran conjunt d'associacions d'ateus, gais,etc. A QUEER KISSING FLASHMOB hi ha darrera,sembla ser, una iniciativa d'uns particulars.


A JO NO T'ESPERO! hi ha un conjunt d'accions que es volen fer que requereixen d'una bona organització i d'una quantitat de diners. A QUEER KISSING FLASHMOB es vol fer una acció puntual que no costarà res.

A JO NO T'ESPERO! es fa servir un senyal de prohibició i les paraules JO NO T'ESPERO! A QUEER KISSING FLASHMOB no es fa servir cap senyal o prohibició ni paraules sinó una foto amb dos nois donat-se un petó, una Torre Agbar que simbolitza Barcelona ( i tant que la simbolitza!) i un Papa. D'una imatge es treu una imatge del Papa dolenta. De l'altre imatge es treu una imatge on conviu el Papa i dos homes donat-se un petó. A Barcelona.

A JO NO T'ESPERO! decideixen manifestar-se el dia 4. Els ciutadoans de Barcelona ja estan acostumats a manifestacions de diferents caires. Ple que es veu això del dia 4 es fa per no xocar amb els catòlics. El QUEER KISSING FLASHMOB encara que neix d'un grup d'individus i no té la base de JO NO T'ESPERO! pot acabar tenint molta més repercussió perquè la seva acció no es fa 3 dies abans ni unes hores abans! Es fa just en el moment en que el Papa surt de la catedral. En aquest sentit l'acció del QUEER KISSING FLASHMOB és molt més atrevida perquè la gent que es doni un petó no ho farà envoltat de qualsevol gent sinó de debots del Papa. En aquest sentit el QUEER KISSING FLASHMOB es diferencia i molt del JO NO T'ESPERO! 


Bé, algú pot dir que comparar JO NO T'ESPERO! amb el QUEER KISSING FLASHMOB no té sentit perquè JO NO T'ESPERO! pot semblar que té molt més pes que el QUEER KISSING FLASHMOB. Bé, tal com són els mitjans de comunicació actuals la veritat és que mai se sap perquè potser per la premsa internacional ven més gent gai donat-se petons amb un Papamovil de fons que una protesta pels carrers.


Però de fet pel que faig la comparació no és pas per donar-li més o menys importància a cap dels dos esdedeviments o accions que es produiran a Barcelona! La comparació la faig simplement perquè em sembla molt interessant mostrar als lectors d'aquest post quelcom que em crida molt l'atenció: L'ANTIGA MANERA DE FER LES COSES I LA NOVA MANERA DE FER LES COSES!


A mi personalment de l'antiga manera de fer les coses m'agrada que les coses es fan amb temps i es busca juntar-se amb altres grups amb idees similars. De la nova manera de fer les coses m'agrada l'espontaneïtat i el fet que es busca fer quelcom que cridi l'atenció sense CAP DESPESA. Però el més curiós és que amb eines noves com el TWITTER, FACEBOOK i potser fer servir l'anglès s'aconsegueix que de la nit al dia es parli del QUEER KISSING FLASHMOB a EL MUNDO, L'ABC, diaris afins, BBC MUNDO, EL PERIÓDICO, webs holandeses, moltes webs italianes i fins i tot a Mèxic.


No podia acabar aquest post sense posar els links corresponents:


QUEERKISSINGFLASHMOB.WORDPRESS.COM

JONOTESPERO.CAT
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada