DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

divendres, 29 d’octubre del 2010

PILAR RAHOLA PARLA EN CASTELLÀ EN TV3 PER CRITICAR ESPERANZA AGUIRRE

Pilar Rahola.Image via Wikipedia

Avui Pilar Rahola ha anat a ELS MATINS amb el vestit més maco que mai li havist portar. Era d'un color blau i una textura que per la televisió es veia magnífic.
Però no és pas d'això del que volia parlar.
Volia parlar d'unes delcaracions que ha fet Pilar Rahola avui a ELS MATINS. Són unes declaracions que han estat molt contundents i que em sembla que alguns trobaran molt adients i altres el contrari.
Pilar Rahola està emprenyada amb aquest escriptor que en un llibre seu parlava de menors de manera molt fastigosa. Doncs bé, el missatge de Pilar Rahola anava contra Esperanza Aguirre que d'alguna manera havia tret ferro a les paraules d'aquest escriptor.
Doncs bé la Pilar Rahola s'ha posat tan seriosa que quan parlava gairebé semblava una caricatura d'ella mateixa.
Però hi ha un aspecte que em sembla que m'ha fet dubtar de que el que estiguI fent estigues bé. Se suposa que TV3 fa programes pensats per els ciutadans de Catalunya que són els que la pagan. Un podia pensar que si TV3 es fa pels ciutadans de Catalunya es podia fer en varies llengües però només es fa en català. A mi ja em sembla bé perquè la majoria de teles són en castellà o sigui que ja va bé que hi hagi una tele on es pot sentir català.
Ara bé, resulta que a TV3 no hi ha cap problema en fer servir el castellà quan aquest serveix per dir coses lletges d'altra gent (jo no em poso si amb raó o no) Què és això? No és un ús de les llengües un xic lleig?
S'imagina que un programa de Telemadrid o alguna tele autonòmica en castellà de sobte es possessin a parlar en castellà per dirigir-se a Montilla d'una manera gens agradable? No seria lleig?

En l'aspecte teatral crec que el que ha fet la Pilar Rahola pot tenir el seu punt i sobre el que diu no dic que no pugui tenir raó (a mi em sembla que té) però hi ha quelcom lleig en el que ha fet, em sembla. Pilar rahola ha parlat en castellà perquè els mitjans de Madrid es facin ressó del que ha dit. Per això és TV3? per llançar missatges a la resta de l'estat?
Enhanced by Zemanta

1 comentari: