DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimecres, 27 d’octubre del 2010

VIDEOS RELACIONATS AMB LA VISITA DEL PAPA A BARCELONA

Estic tan emprenyat de que un home que ha fet de l'homofòbia la seva bandera vingui a Barcelona a escampar encara més les seves idees homòfobes que no havia caigut que en cap cas he parlat de la visita del Papa a Barcelona d'una manera imparcial com ho faria , per exemple, si es celebrés una fira mundial de mòbils, etc. Dic això perquè jo tinc el costum de parlar dels grans esdeviments de Barcelona sigui quina sigui la seva relació amb la comunitat lgbt. Però amb això del Papa en cap moment m'hi he fixat en l'esdeveniment (normalment hagués posat mapes de recorreguts, horaris, que és el que es farà, pàgines oficials, etc)

I és clar ara m'hi he adonat que per seguir amb la meva tradició d'informar del que passa a Barcelona a més d'informa sobre les protestes contra la visita del Papa també hauria d'informar de la visita i en que consisteix!

Aquesta amplada de mires m'ha vingut en adonar-me que també hi ha altres mires respecte al viatge. Fa poca estona he trobat un video molt ben editat en el qual clarament s'espera al Papa i se'l vol rebre amb unes espelmes. Curiosamnet quan s'ha acabat el video youtube mostrava l'altre video que poso que no és precisament una invitació:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada