DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimarts, 7 de desembre del 2010

#ELCONVIDAT PEDRO RUIZ

Fútbol Club Barcelona Crest
He mirat els TT a twitter spain  i m'he trobat #elconvidat i Pedro Ruiz. He pogut veure el final del programa. Jo no sabia pas que Pedro Ruiz parlava català.
Una de les coses que no m'agrada d'El Convidat és que Albert Om sempre els fa veure un partit del Barça. A mi com no m'agrada gens el futbol no m'imagino que em fes molta gràcia tenir-ne a l'Albert de convidat. Però aquesta nit m'ha agradat el que ha passat. En comptes de veure la tele com sempre i mostrar-se com un gran fanàtic del Barça amb en Pedro Ruiz han anat a un camp de futbol a jugar a futbol! Això si que m'ha agradat! L'Albert Om portava una samarreta del Barça i evidentment darrera posava ALBERT OM com no podia ser d'una altra manera sent Albert Om (doble sentit ...) Doncs bé, al camp de futbol jugaven veterans del Real Madrid i semblava una provocació que ell jugués amb la samarreta del Barça. Llavors ha passat una cosa que m'ha agradat molt. Un dels jugadors veterans del Real Madrid ha decidit fer un canvi de samarretes i s'ha posat la samarreta del Barça de l'Albert Om i l'Albert Om s'ha posat la samarreta del Real Madrid! Ha estat un moment tan emotiu i de tanta esportivitat. M'he emocionat i tot. I la veritat és que l'Albert estava guapo amb la samarreta blanca.

En fi, avui per primera vegada m'ha agradat que sortís el futbol a El Convidat. També ha sortit, per cert, el magnífic Café Gijón de Madrid. Pedro Ruiz portava una samarreta molt maca.

Poso l'escut del Barça per si l'Albert em llegeix per fer-lo content. M'ha agradat molt la seva esportivitat.
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada