DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dijous, 9 de desembre del 2010

ME'N VAIG A DORMIR SENSE PODER ENTRAR A VISA.COM

The old Visa and Delta logos.VISA
Finalment us he de dir un secret molt secret. Avui me n'aniré a dormir sense poder fer el que he estat fent des de que tinc connexió a Internet. Cada nit abans d'anar-me'n a dormir tinc el costum d'anar a www.visa.com. Un cop allà no faig res però m'agrada fer això perquè ho trobo una excenricitat que em fa especial. Quantes persones hi ha al món que abans d'anar-se'n a dormir visitin VISA.COM per simplement contemplar aquest web?
Aquesta nit però no ho podré fer perquè VISA.COM està hackejada. Bé, potser és moment de canviar de costums ...
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada