DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

diumenge, 19 de desembre del 2010

ALBERT OM A LA MARATÓ DE TV3 2010

Hi ha alguna vegada que abans de començar a escriure un post ja t'imagines que el post que escriuràs rebrà moltes visites. I això és el que m'imagino que passarà amb aquest post.
O sigui que m'imagino que aquest post rebrà moltes visites ... Desgraciadament això no em fa gaire feliç perquè aquest post el trobo molt impersonal. De fet m'agradaria molt més que la gent hagués visitat el post sobre Alemanya i els dos gats.

Era un post en anglès que deia "GERMANY BUYS TWO CATS". Pot semblar una tonteria però és un dels posts que he fet del qual he estic més satisfet. He necessitat molts anys per poder escriure un post on es digui que ALEMANYA COMPRA DOS GATS. I m'han passat moltes coses a la vida per poder escriure un post amb aquest títol i saber que és un dels millors posts que he fet fins ara.

Però bé, aquest post va sobre l'Albert a La Marató de TV3. Will he survive ..?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada