DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

divendres, 24 de desembre del 2010

NADAL 2010

Signature de NadalBON NADAL!
Posar el títol de NADAL 2010 a un post fet unes hores abans de que sigui Nadal aquest 2010 no em sembla que sigui gens original. Potser hagués estat més original si hagués posat, per exemple, NADAL 1978.

Però imagineu-vos que d'aquí a 30 anys d'alguna manera curiosa arribés a la vostra vista aquest post fet un Nadal de 2010. No us portaria records?

A mida que van passant els anys van evidentment passant els Nadals i potser no podem recordar exactament que va passar en un Nadal d'un any determinat. Però potser sí que recordem aquell Nadal en què hi era tota la família.

Jo tinc dificultats en recordar un Nadal en concret però me'n recordo de coses i coses d'anys variats.

Me'n recordo de Nadals que desitjava amb ganes i altres Nadals que no desitjava tant. Curiosament quan penso en els Nadals del futur només em venen ganes de plorar i suposo que no cal que expliqui la raó.

M'imagino que pot haver gent que aquest Nadal no estigui molt contenta amb el Nadal que celebrarà. Potser serà un Nadal sense treball o amb una vida gens atractiva però jo crec que si almenys es pot celebrar el Nadal amb algú això ja és molt. Llàstima que potser hi ha gent que no se n'adona d'aquesta sort fins que ja no la té.

Suposo que cadascú intenta passar el Nadal el millor que pot dins de les seves possibilitats.

Jo quan era més petit i arribaven les festes de Nadal sempre somiava passar-les amb la meva família. Però no la família de sempre sinó algun xicot que fos la meva parella.

En fi, el Nadal sempre és un temps potser de certa humilitat ja que en repetir-se cada any a un a vegades li poden anar molt bé les coses i altres vegades no pas tan bé.

Bé, si aquest post perdura - dependrà de la vida de wordpress.com a Internet potser ... - potser d'aquí uns anys el torni a llegir. Però em sembla que aquest post l'hauré oblidat totalment. O sigui que estic escrivint quelcom efímer com aquell que fa un castell de sorra al costat de les ones del mar ...
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada