DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dissabte, 4 de desembre del 2010

"ELS MILITARS OBLIGUEN GAY.CAT A CONTINUAR ESCRIVINT EN AQUEST BLOG"

During exercise Joint Resolve 26, in Bosnia an...Gay.cat, en estat de gran alarma ...
Estic indignadíssim. En aquests moments estic envoltat de dos joves que m'amenacen amb detenir-me si no continuo escrivint en aquest blog.
O sigui que us estic escrivint no pas per voluntat meva sinó perquè el govern de Zapatero ha cregut que el servei que GAY.CAT ofereix a la societat és essencial i si jo no vull continuar escrivint posts doncs m'amenacen amb detenir-me!
Per més inri us he de confessar que mai a la vida havia tingut menys ganes d'escriure cap post. Això d'estar envoltat de dos joves militars a quin més guapo i haver d'estar jo escrivint aquest post en comptes d'intentar arribar a un apropament de posicions amb tots dos ... bé, en fi, em sembla tot plegat una gran putada.

Pel que es veu estaré 15 dies envoltat de soldats que m'obligaran a escriure molts posts sinó vull acabar detingut.

Desconec si n'hi ha molta més gent a la situació en que em trobo. Pel que sé, per ara, només els controladors.
Bé, us deixo un moment, que un dels soldats ha d'anar al lavabo i no sap on està ...
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada