DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dijous, 16 de desembre del 2010

LES LLISTES DE @gaycat A TWITTER

Free twitter badgeImage via Wikipedia
Darrerament el compte que tinc a twitter era tot un embolic. Això de seguir 1900 comptes no tenia sentit i de fet feia mal als ulls intentar seguir els tweets de tant comptes. És per això que he decidit fer canvis. Ara només segueixo comptes de twitter que em segueixen. I d'entre aquests no pas tots. Així en aquests moments em segueixen uns 400 seguidors i vaig seguint a uns 100.
Em sembla molt millor perquè així podré gaudir dels tweets de la gent!
De fet he fet unes llistes per aclarir-me!
He fet una llista per les persones, per exemple. Té molta més gràcia un tweet d'una persona que d'una associació, per exemple. Després també he fet llistes per organitzar geogràficament a qui segeuixo o em segueix.
Així puc triar si veure tweets relacionats amb Catalunya (CAT), els Estats Units (US), LlatinoAmèrica (LA), Europa (EUROPE), etc.
Us poso aquí enllaços a algunes de les llistes:






Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada