DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dilluns, 15 de novembre del 2010

LA CARTA DEL PSC

Logotip del PSCImage via Wikipedia
Avui m'ha arribat la carta del PSC. És la primera carta que rebo per aquestes eleccions del 28 de novembre.
Fa uns anys aquests cartes no em feien gens de gràcia. Ho veia com quelcom innecessari. Em molestava la propaganda electoral perquè jo ja tenia clar a qui votar.
Enguany la rebuda de la propaganda electoral la rebo com agua de mayo ja que gràcies a aquestes cartes tindré l'oportunitat de fer uns quants posts! Començo doncs amb la carte del PSC.

Es tracta d'un sobre allargat més grna que un sobre normal i corrent. És un sobre vermell amb una fot de Montilla que porta un jaqueta blava. He d'admetre que és un sobre bonic i el vermell m'agrada. Un cop obert el sobre hi ha el pertinent sobre i la papaereta. Curiosament molt de la gent que surto no la conec. Això és una de les coses que no m'agraden de la política a catalunya. Que manca un apropament. Per això això de la Carmen de Mairena em fa certa gràcia. Un sap a qui vota. Si un vota al PSC un sap que el presidenciable és el Montilla però molta latra gent no sabem qui som. Amb Carmen de Mairena això no passa perquè va de segona i l'Ariel de primer i no crec que els voti tanta gent perquè siguin electes tots els que hi ha a la llista! (Si surt l'Ariel ja haurà estat to un èxit!)



Al sobre també hi ha un paper informatiu. Al davant surt una foto de MOntilla. ës una bona foto perquè li tallen el cap i així no es veu que està gairebé calb. hi ha un web, presidentmontilla.cat i es llegeix GARANTIA DE PROGRÉS.

Al full hi ha un text en català i en castellà. Se'ns die el que s'ha fet (no es menciona el tripartit). Una de les coses que passa és que no faran acords amb el PP ni estaran amb algú que vulgui separar Catalunya d'Espanya.

Bé, la veritat és que un pot estar més o menys d'acord amb aquest fulletó però almenys em sembla que es deixa clar que vol el PSC: Cap pas endavant, cap pas enrere ... En el fulletó es veu que el PSC està molt preocupat en una Catalunya molt unida a Espanya. La veritat és que aquest PSC sembla 100% PSOE. Evidentment a Catalunya s'estan crean dos blocs i el PSC ha triat el bloc espanyolista.

A veure quan m'arriba la segona carta electoral, i de part de qui!
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada