DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dijous, 25 de novembre del 2010

LA MULTA DE REAGRUPAMENT

En aquest blog algun cop ha sortit mencionat REAGRUPAMENT i  JOAN CARRETERO. Però mai havia fet un post expressament per parlar d'aquesta formació. De fet, a diferència d'altres formacions, en aquesta formació no sembla que hagin fet cap videojoc mata immigrants o video eròtic o de carteristes com altres formacions o sigui que tampoc tenia material per fer un post típic dels que faig darrerament.
Però avui REAGRUPAMENT és notícia per les seves multes. Deixant de banda que un pugui estar d'acord o no amb la multa imposada ... el que més m'ha agradat d'aquesta idea de la multa és el fet que REAGRUPAMENT fa servir un suport que no és propi d'Internet (cosa que han fet els altres) però al mateix temps és superefectiu. A mi em sembla que la idea d'aquestes multes ha estat una idea molt bona i demostra que a vegades és més important l'astúcia que estar a l'última a les noves tecnologies.  Jo crec que encara un no estigui gens d'acord amb el que posa a la multa (vegeu el meu doble sentit ...) és difícil no veure que la idea és molt bona i fins i tot jo la trobo un xic entranyable.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada