DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimarts, 23 de novembre del 2010

MAIRENA, TRENDING TOPIC

Image representing Twitter as depicted in Crun...Image via CrunchBase
En el trending topic o TT per Spain surt #e10, #caraacara o MAIRENA. Qui m'hagúes dit fa uns anys que aquella que veia jo en posters enganxats en carrers de mala mort del barri gòtic de Barcelona acabaria no només presentant-se al Parlament de Catalunya sinó a més a més sortint als trending topics de quelcom que es diria Twitter!
La veritat és que estic encantat que les coses li vagin tan bé a Carmen de Mairena. Fa uns mesos era una dona que sortia als diaris perquè li havien precintat unes cambrers que llogava a cinc euros a unes prostitutes.

Ara, gràcies a que es presenta m'he llegit la seva biografia, m'he vist un munt de videos seus i cada vegada estic m'es fascinat per aquesta dona. I cada vegada li tinc molta més estima. M'encanta el fet que ella representa el ser com un vol ser preocupar-se de que dirna els altres. Carmen de mairena és un esperit lliure.

Tots aquests dies m'hi he adonat que si Carmen de Mairena arriba al parlament segurament tindrem una dona que o serà ideal per parlamentària. Però això no és el que importa. L'important és el que representa Carmen. Carmen representa la llibertat portada als extrems. Quan la sento dir totes aquestes frases marranes i ensenyant la llengua i ensenyant les tetes ara em fa enveja. No perquè jo vulgui ser com ella sinó perquè Carmen de Mairena deu ser una de les dones d etot Catalunya que millor posats té els collons. Dic això perquè s'ha de ser una persona molt forta per posar-se unes tetes així, uns llavis així, dir unes frases així i romandre com si no passés res.

Segurament si no hi hagués franquisme potser Carmen de mairen a no existiria tal com la coneixem. Jo crec que ella representa una exageració. Una exageració potser feta com a resposta contra tot el que va patir. Recordem que la Carmen de Mairena va estar a la presó 10 mesos per la llei de Vagos y Maleantes.

Molta gent se'n fot d'ella i en Telecinco i Antena 3 a vegades la tracten com si fos una pallassa. Doncs potser seria millor que cadascú es mirés a si mateix. A veure quanta gent a l'edat de la Carmen de Mairena aconsegueix que tohom parli d'ella i que un partit la vulgui portar al Parlament.


Deu haver polítics que potser veuen en la política una manera de poder viure. En el cas de la Carmen de Mairena una d eles raons per les quals vull que sigui parlamentària és perquè tingui prou diners i no calgui que llogui habitacions per cinc euros. Si ho fa almenys que ho pugui fer de franc.

Espero que la gent del RAVAL la votin en massa. Ningú com ella representa aquesta part meravellosa i genial de Barcelona
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada