DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dilluns, 15 de novembre del 2010

"DUES MARES DE FILLS HOMOSEXUALS ESCRIUEN UNES CARTES A ARTUR MAS I A DURAN I LLEIDA"

if you can find solace late at nightImage by ana▲jonessy via Flickr
Estimat Artur Mas

Sóc la mare d'un fill homosexual. Estic preocupada pel futur del meu fill i tinc por que el proper govern no faci prou per donar suport a les polítiques antidiscriminatòries per raó d'orientació sexual.. He estat informant-me de tot allò que fa la seva coalició sobre l'homosexualitat i he sabut que a Convergència han creat un grup anomenat Convergais i sé que vostè ha participat en partits contra l'homofòbia per la qual cosa em sembla que un govern amb vostè em sembla que no perjudicarà al meu fill. Volia donar-li les gràcies pel seu suport dels drets de gent com el meu fill. El 28 de novembre CiU rebrà el meu vot!

Joaneta Guasch Gironella



Estimat Duran i Lleida

Sóc la mare d'un fill que està entossudit en ser homosexual! Jo vull portar-lo a un metge perquè el mediqui i me'l faci heterosexual. Prefereixo que m'enterrin abans de tenir un fill, com es diu, si d'aquests que es diuen maricons. Ai, Déu meu no es pot imaginar el que estic patint! Menys mal que ningú més sap això del meu fill. Per desgràcia cap metge me'l vol tractar perquè diuen que el problema el tinc jo i que l'homosexualitat no és cap malaltia segons l'Organització Mundial de la Salut. Jo sempre tinc l'esperança de trobar un metge que me'l vulgui curar. De fet quan trobo algun que en vol jo sempre li dic que no es preocupi si fa una cosa contra la llei perquè un polític molt valent anomenat Durna I lleida  tampoc crec que se'ls hagi de castigar encara que facin coses que l'OMS no aprova. No sé si serà possible però espero que si CiU arriba al poder a Catalunya vostè faci el possible per ajudar-me.

Fa pocs dies va venir el Papa i no es pot imaginar la alegria que vaig tenir quan parlava de família natural. Vaig anar immediatament per dir-li al meu fill i perquè s'avergonyís de voler ser "antinatural". Les seves paraules aprovant el que va dir el Sant Pare em vam conmoure. En fi, aquest 28 de novembre votaré al seu candidat a les eleccions de Catalunya a veure si erradiquem l'homosexualitat de la nostra terra. Una mare patidora. Què Déu ens ajudi a guanyar aquestes eleccions i tornem a tenir una joventut com Déu mana.

Enriqueta Guasch Gironella.
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada