DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimecres, 17 de novembre del 2010

L'ASSESSOR DE L'ARTUR MAS

30.09.2009, BarcelonaDebat de política general...Image via Wikipedia
He de confessar que a mida que es va apropant el 28 de novembre trobo més raons per votar i per no votar a l'Artur Mas.
De totes maneres des de ja fa un temps em passa una cosa que és molt personal i que no se m'havia ocorregut posar en un post. Es tracta d'allò que a vegades no es troba escrit enlloc però que potser molta gent pensem però no sabem verbalitzar.

Doncs bé, a mi em passa el següent: cada vegada que veig parlar a l'Artur Mas m'imagino que hores més tard hi ha una persona que es reueneix amb l'Artur Mas i parlen durant una estona. Això em passa només amb l'Artur Mas.

No sé perquè no ho havia comentat abans però us asseguro que en la meva imaginació jo sempre m'imagino que l'Artur Mas en algun moment del dia es reuneix amb algú que valora el que ha fet.

Trobo curiós que pensi això perquè Artur Mas sembla un dels candidats més segurs i autosuficients però als altres candidats no me'ls imagino amb aquest assessor (bé, a l'Alicia no me l'imagino amb cap assessor. Només m'imagino que li deixen unes fotocopies dient que ha de dir cada dia)

Doncs bé jo m'imagino que des de fa moltes setmanes o mesos l'Artur Mas té amb ell, gairebé dia i nit, un assessor.

I qui és aquest assessor?

Doncs bé, jo m'imagino que és algú que comenta amb l'Artur tot el que ha passat durant el dia. I llavors li diu el que podia rectificar. No pas en coses de política sinó respecte les formes. Aquest assessor li diria coses com:

Molt bé Artur, ho estàs molt ben fent però convé que continuem llimant aquesta altivesa que et perjudica. Intenta parlar amb més suavitat i no dir coses que semblin arrogants. A veure, posem el video de la jornada d'avui i et diré el que hem de millorar. I llavors m'imagino a l'Artur Mas que és molt perfeccionista fent cas a aquest assssor.

Us juro que jo m'imagino que aquest assesor existeix. I de fent aquest assessor és molt bo o el seu "alumne" és molt bo o totes dues coses. De fet l'existència d'aquest assessor fins i tot potser bona. O no. Això és el que em preocupa. Hi ha una cosa que ara no sé.

Si l'Artur Mas és altiu - i crec que és evident que ho és - i aquest assessor ha ajudat a fer-ho més proper a la gent això està molt bé. Chapeau per l'assessor i chapeau per l'Artur Mas perquè es veu que s'esforça (quan un sent a l'Artur sempre tinc la sensació que s'està controlant per donar una imatge suau) Fins aquí tot bé. L'Artur Mas seria un polític que millora aspectes seus en benefici seu i això ho trobo bé. El gran problema que trobo és el següent:

Si l'Artur Mas té aquest assessor i finalment guanya les eleccions que farà l'Artur Mas???

OPCIÓ A: L'Artur Mas li diu a l'assessor o assessors: Molt bé, macos, ha estat un plaer treballar amb vosaltres. però ara ja he aconseguit el que volia que era SER PRESIDENT DE LA GENERALITAT i ja no necessito cap assessorament de com m'he de comportar. quin calvari això de no mesurar cada paraula i cada pas! Si de cas us cridaré uns mesos abans del 2104 per les properes eleccions. Bé, adéusiau que tinc moltes coses a fer. Ara que sóc president ja no cal que em preocupi si sóc poc o molt altiu. Ja ningú m'ha de votar. Anem per feina. Ara sabran qui hi ha a Presidència. Si ara semblo altiu i prepotent i arrogant que se'n fotin que prou malament ho he passat a la campanya electroal semblant una ovelleta. Ara veuran qui hi havia sota la pell de l'ovella!

OPCIÓ B: l'Artur Mas li diu a l'assessor o assessors: Us he cridat per dir-vos que la vostra ajuda perquè jo hagi guanyat crec que ha estat crucial. I us estic molt agraït perquè gràcies a vosaltres, en part, ara el meu partit ha aconseguit la presidència de Catalunya. Però vull que sapigueu que per mi hi ha hagut quelcom igual d'important en aquest camí cap a la presidència. L'haver-me millorat com a persona aconseguint arribar a la gent. I és per això que vull que vosaltres tingueu un paper clau en el govern que vaig a formar tot assessorant-nos. Si mentre era candidat vam intentar moderar la meva altivesa crec que com a president també serà igual o més important.

En definitiva, suposant que hi ha aquests assessors que jo m'imagino el que em preocupa a mi realment és saber si un Artur Mas se semblarà a aquest candidat moderat o pel contrari tot el que ha guanyat com a candidat ho perdrà quan sigui pesident i tornarà a la seva arrogància i prepotència habitual.

Jo quan veig a l'Artur sempre m'imagino que hi ha algú al darrera dient-li. Alto! Tranquil!

El meu dubte és si aquesta imatge de persona tranquila i que se sap controlar la seva altivesa és genuïna i originària d'ell o és simplement producte d'un marketing de campanya electoral.

Si fos quelcom genuí aquest control que mostra llavors Artur Mas em sembla un molt bon candidat (encara aque no per mi perquè sóc d'esquerres)
Si pel contrari aquest control que mostra és simplement producte d'un assessorament constant per poder guanyar llavors com guanyi Artur Mas Deu Nos guard! Prepotència-i-arrogància-no-suluciona-problemes dia si dia també.

Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada