DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimecres, 24 de novembre del 2010

CARMEN DE MAIRENA A CABARET BERLIN!

Roger Waters en el Palau Sant JordiImage via Wikipedia
Aquests darrers dies de campanya molta gent anirà als actes centrals de campanya. Molts aniran a un Palau Sant Jordi a veure a un avorrit José Montilla. Molts aniran a un Palau Sant Jordi a veure a un cregut Artur Mas. I molts aniran a altres actes centrals de tancament de campanya.

Si a mi em pagassin per anar-hi a algun d'aquests actes centrals potser aniria però uspuc ben assegurar que mai a la meva vida he ant a cap i molt menys se m'ha passat pel cap d'anar-hi. Bé, si una vegada vaig anar a un  però perquè me'l vaig trobar a mig del carer. Ostres, però si ara que em recordo no estava tan malament. N'hi havia un munt de menjar i veure. llàstima que en segons ja no hi era ...

Bé, davant de tots aquests actes de campanya jo us proposo anar a veure a la CARMEN DE MAIRENA al CABARET BERLIN. Veureu a la Carmen i també a d'altra gent com l'Ariel o el Pirata.

Però és que n'hi ha més hi ha BARRAGÁN i hi ha hi ha ..................:

JOSMAR!!!!!!!!!!!!!!!! ÉS SUPERFORT!

Al web de la CORI teniu la informació ... Jo si puc aniré! No em puc perdre la festa de l'any ...
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada