DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

diumenge, 21 de novembre del 2010

EL FUTUR ÉS SEU



Ara estic cercant per youtube videos relacionats amb la campanya electoral. Em sembla que n'hi ha molts però que com els mitjans de comuniació tradicional no en parlen un no s'assebenta.

En el següent hi ha un moment que l'he trobat boníssim. Hi ha un moment que la noia li diu que ha de marxar i que ha de marxat aviat perquè necessita molt de temps per anar a un cinema. I que ha d'anar a un cinema que està molt lluny perquè vol veure la peli ...

Quan he sentit la raó m'ha semblat genial perquè m'ha agafat completament de sorpresa.

Bé, vaig a seguir cercant a veure el que trobo. Quina meravella en els temps que vivim. Això abans no existia!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada