DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dissabte, 20 de novembre del 2010

QUE TINGUEM SORT



Avui he llegit que al mitin central d'Iniciativa ha tocat DANI FLACO. Com jo estic poc posat en música doncs no el coneixia. M'ha cridat però l'atenció que pel que es veu ha tocat de franc mentre que si hagués tocat per Ciutadans hagués cobrat 6000 euros.

Parlant de cantants me'n recordo que als Estats Units quan hi ha una elecció és típic que cantants, actors, atrius vagin amb un o amb un altre. Em sobta que aquí hi hagi tan de silenci. Com si el govern del país i la resta de gent coneguda visquessin en móns diferents.

Llegint la premsa també he llegit que algú parlava d'un govern de dretes a Catalunya com el CARAJILLO PARTY. En referència al TEA PARTY.

A TV3 he sentit que els d'Iniciativa s'han reunit amb un col·lectiu LGBT. Tan de bo això un dia ho facin tots els partits.

Bé, aquí teniu el video de DANI FLACO. I el del meu estimat LLUÍS LLACH:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada