DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimecres, 24 de novembre del 2010

CARMEN DE MAIRENA VS JORDI PUJOL

Jordi Pujol i SoleyUn presoner de Franco ...
Acabo de veure un post boníssim a PLOMES I LLUENTONS sobre Carmen de Mairena VS Jordi Pujol.
A més de recomenar-vos el post us recomano tot el blog (hi ha uns posts, per exemple, sobre Guillermina genials!)

Volia aprofitar, ja que parlo de Carmen de Mairena per recordar a tota la gent que viviu a la circumscripció de Barcelona que sou uns afortunats perquè podeu votar a Carmen de Mairena. Fora de la circumscripció és pot votar la CORI però no pas a Carmen de Mairena. Gent de Barcelona, aprofiteu i voteu a la representant del RAVAL!


La majoria de tweets que veig es riuen de la Carmen de Mairena però sabent la vida que ha portat jo m'agenollo davant d'aquesta senyora. Cosa que mai faria davant de gent que ratlla dia si dis també la xenofòbia i l'homofòbia com el senyor Duran i Lleida. És una llàstima que molta gent en Carmen de mairena només puguin veure la part superficial i no se n'adonin del que amaga aquesta dona de pare aragonès i mare catalana.

Que jo sàpiga Carmen de Mairena té ja uns 75 anys. Quanta gent amb aquesta edat té la gràcia de poder presentar-se al Parlament? La majoria de gent de la seva edat no estan per aquestes aventures. La Carmen com si tingués 20 anys no té por de res. Ho trobo increïble.

Algun dia, d'aquí a molt anys i molts anys si potser, quan la Carmen de Mairena no estigui entre la gentt de Catalunya jo crec que la societat se n'adonarà que Carmen de Mairena valia molt més del que es va valorar en el seu temps. Em sento tan afortunat i alegre de que Barcelona tingui una dona com ella. Dones com ella són les que fan de Barcelona i del Raval un lloc extraordinari. Quanta raó hi ha en això de que darrera d'una gran dona hi ha un gran home. Almenys en el cas de la Mairena.

Jo crec que el col·lectiu gai, almenys hauria de pensar en la possiblitat de votar a Carmen de mairena. Jo no dic que la votin. Jo només dic que ho considerin. Ara, quan veiem a la Carmen de Mairena fent aquelles guarreries amb la boca potser ens pot semblar que és una friki. Quan nosaltres tinguem la seva edat, uns 75 anys, potser llavors ens recordarem d'aquell cant a la llibertat i potser ens penedirem de que en un any on érem joves, un tal 2010, no ens la vam prendre seriosament i no la vam votar.

Ha pensat algú on aniria la Carmen de mairena si necessités anar a una residència d'ancians? S'imagina algú a la Carmen de Mairena en una residència d'ancians. Jo no me l'imagino. Tinc la sensació que la resta d'ancians s'escandalitzarien amb ella i fins i tot els fills dels ancians veurien malament que els seus pares i mares estiguessin amb la Mairena. És molt més fàcil veure a la Carmen visquent en un pis d'estudiants que en una residència!

Doncs bé, no cal ser la Mairena ni una transexual per tenir aquests problemes. Només cal ser homosexuals. Molts homosexuals quan arriben a la tercera edat han de tornar a entrar a l'armari ja que a les residencies es troben marginats. (per cert ara tenim la FUNDACIÓ ENLLAÇ)

Doncs si Carmen de Mairena arribés al Parlament, segurament ella no parlaria d'això però només amb la seva presència faria que la societat se n'adonés de la problemàtica. perquè molta gent que veiés a la Carmen al parlament potser dirien: aquesta senyora en comptes d'estar al Parlament hauria d'estar en una residència. I en pensar en això ells mateixos veurien que hi ha un problema.
Una presonera de Franco ...

Potser hi ha gent que no s'atreveix a votar a la Carmen de mairen  perquè es creuen que és embrutar el Parlament - de fet potser molta gent la vota per això! - però jo crec que és tot el contrari. És una manera de dignificar-lo. Perquè el parlament només ha de representar a la gent de bé que és formal i porta corvata ... No hi ha una part de la societat que Mairena representa? Tota aquella gent que se sent l'escòria de la societat no està representada per Mairena? Tota la gent que es dedica a la prostitució no està representada per la Carmen de Mairena? Tota la gent que se sent que la societat la tracta com a diferent no es pot sentir identificada per la Carmen de Mairena?

Jo personalment, pel meu aspecte, em semblo molt més a la majoria de parlamentaris i no m'assemblo gens a la Carmen. I sabeu perquè? Doncs perquè amb els anys quan sortia al carrer ho feia de dues maneres. Unes vegades sortia vestit d'home corrent. Anava pel carrer i no tenia cap problema. Uns altres dies sortia al carrer i volia que tothom sabés que jo era homosexual i que no m'importava que ningú ho sabés. I llavors em posava una roba superprovocativa. I sortia al carrer i allò que trobava és que per una banda lligava en cosa de segons i al mateix temps molta gent em mirava amb menyspreu. Conclusió. Anys més tard sempre vesteixo com un home corrent. Jo em dic a mi mateix que vaig vestit d'home corrent perquè si vaig vestit per provocar és caure en el joc dels homòfobs perque si no hi hagés homofòbia potser jo no provocaria. pero qui sap, jo em menteixo a mi mateix i la raó per la qual no vesteixo provocatiu és perquè sóc un covard. És molt més fàcil vestir d'home corrent. És per això que li tinc tant de respecte a la Carmen de Mairena. I de fet a la CORI amb l'Ariel vestit d'Elvis també. Perquè la Carmen i jo vam triar camins diferents però jo mai sabré si ho vaig fer perquè a mi m'agrada anar vestit d'home corrent o perquè sóc un covard. Ara mateix, podria sortir al carrer vestit de dona si volgués. Estic segur que si ho faig m'apallissen. No és en aquest sentit Carmen de Mairena una gran dona i jo una gran rata?

LINK: http://joeyllagrima.wordpress.com/2010/11/23/la-mairena-vs-el-pujol/
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada