DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dissabte, 13 de novembre del 2010

GAY.CAT SOPA, A SOLES, AMB ELS CANDIDATS ...

Ara, per un moment em vull imaginar un sopar a soles amb cada candidat, a veure que tal. Un sopar íntim!:

AMB L'ARTUR MAS:
Bé, no em trobaria gaire còmode. Tinc la sensació com si estigués assegut amb el director d'alguna empresa que m'ha de contractar. Tindria la sensació d'algú que em mira per damunt amb un toc de superioritat.

AMB JOSÉ MONTILLA:
El meu acompanyant de taula no el trobaria amb uns aires tan sobrats com els de l'Artur Mas però tampoc soparia gaire tranquil. Tindria la sensació d'estar amb algú que està tramant alguna cosa que jo no puc copsar.

AMB PUIGCERCÓS:
Tinc la sensació que el sopar potser podria ser divertit perquè en Puigcercós sembla agradable i té un somriure agradable. Però tindria la sensació que se m'està enredant!

AMB JOAN HERRERA:
Bueno! Per fi amb un candidat que més que un oncle meu sembla un cosí meu! Bé, amb en Joan Herrera no sé com estaríem. No sé com es trobaria ell. Jo intentaria que es trobés molt content i comodíssim amb la meva presència!

AMB L'ALICIA:
Bueno! Per fi faríem una taula de parella tradicional! Com en els antics temps! La veritat és que no estaria malament sopar amb l'Alicia. Jo tinc la sospita que ella és molt més tendra que tot el seu discurs tan proper a l'extrema dreta en segons quins camps.

AMB L'ALBERT:
L'Albert és guapo, ho he de reconèixer. Suposo que seria un sopar d'amor i odi gairebé. Seria un sopar en el qual jo estaria molt content d'assistir-hi però que clarament ens enfrontaria perquè jo no dexaria de dir-li tot allò en que estic en desacord.

AMB JOAN LAPORTA:
En principi suposo que soparia bé perquè deixaria que en Joan tries i pagués el restaurant. Estic convençut que ell coneix els millors restaurants per un bon sopar. No crec que em trobés gaire malament sopant amb en Joan perquè, per sort o per desgràcia, em sembla que ens uneix la ingenuïtat, el pensar que tot és possible.

AMB EN CARRETERO:
Intentaria que em parlés sobre Puigcerdà i el Pirineu per tenir tema de conversa. Em prendria el sopar com una manera de conèixer a tots els candidats.

AMB LA NEBRERA:
Quants homes voldrien sopar amb la Nebrera! En el meu cas jo també però sense somniar res més. M'agradaria que el sopar fos en algun lloc romàntic. I aniria a escoltar a veure que em diria.

AMB L'ARIEL I LA CARMEN:
En aquest cas he afegit la Carmen de Mairena perquè em crida molt l'atenció. M'agradaria que el sopar fos en algun antro de Barcelona. Aprofitaria per parlar amb la Carmen del que em semblava tal o qual cambrer o xicot que hi hagués ben a prop.

AMB L'ANGLADA:
Jo m'aixecaria de taula i el deixaria plantat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada