DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimarts, 16 de novembre del 2010

ELS PARLAMENTS D'ARREU DEL MÓN ESTAN PLENS DE GENT COM CARMEN DE MAIRENA

Manifestação contra Homofobia-travestiImage via Wikipedia
Avui estic una mica decebut. He estat fent cerques per Internet per saber-ne quants travestis hi ha al món dins d'un parlament i el resultat m'ha deixat paralitzat! Jo pensava que si aquí aconseguíem tenir a Carmen de Mairena dins del parlament català serien el primer parlament del món en tenir un travesti. I a més un travesti nascut abans de la segona guerra mundial tot just quan Hitler començava a manar a Alemanya.

Doncs bé els resultats que he trobat a Internet m'han deixat pel terra. La meva il·lusió per tenir la primera travesti en un parlament resulta que no és cap novetat. I el que és més descoratjador. El fet que sigui una travesti nascuda abans de la segona guerra mundial tampoc és cap cosa extraordinari. Tot el contrari!

Bé, resulta que els parlaments de tots els països del món estan plens de travestis. Però de fet si això ja es prou descoratjador el que més decebedor he trobat és adonar-me que a més a més n'hi ha un fotimer de travestis de més de 75 anys arreu del món.

Per exemple, a Europa he comptat a prop d'unes 150 parlamentaries travestis. I gairebé més de la meitat ja passen dels 80.
Als Estats Units la veritat és que ja he perdut el compte de tants polítics travestits que hi ha. Em sembla que en tot el país n'hi ha uns 5000 que sobrepassen l'edat dels 70.

En fi, que votar la Carmen de Mairena i aconseguir que aquesta sigui la parlamentària travesti del nostre parlament és allò més normal del món i cap país del món es farà ressó d'un fet així.

De fet ja no se m'ha ocorregut mirar en arxius de la mateixa Catalunya però no sé que he sentit que en temps de la República també hi havia molts polítics travestis. Fins i tot al famós Consell de Cent de fa segles sembla que a Catalunya ja n'hi havia travestis i eren majoria. Però tampoc era cap cosa de l'altre món perquè a Anglaterra també era molt comú tenir travestis com a polítics.

Vaja que això de que la Carmen de Mairena arribi al Parlament de Catalunya és pa de cada dia a tot el món i ja des de fa segles.  :-(

Ho sento, Carmen, però jo només t'hagués votat si la teva presència en el Parlament de Catalunya hagués estat una provocació de ressó planetària. Com tu mateixa.
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada