DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

divendres, 26 de novembre del 2010

GAY.CAT VOTA ROSA

Ja s'apropa el dia de les eleccions! Per GAY.CAT té una doble importància perquè des del neixement de GAY.CAT per Sant Jordi del 2006 el govern a la Generalitat sempre ha estat gay friendly. De fet Catalunya em sembla que és l'únic país del món que pertany a l'ILGA! Si Convergència i Unió arriba al poder em temo que la seva arribada no deixarà de ser un preludi del que pot passar d'aquí dos anys amb la possible arribada del PP i el possible derogament de la llei del matrimoni homosexual.
S'obre doncs una possible etapa a GAY.CAT si Artur Mas arriba al poder. Si CiU guanya GAY.CAT farà de notària de tots els retrocesos que la Generalitat vulgui fer en contra dels homosexuals. En concret em fixaré en:
- si treu Catalunya de l'Ilga.
- si continua editant la guia gai de Catalunya.
- si segueix tenint el seu conselll lgbt o el desmantela.
- si fa, en definitiva, qualsevol pas enrera.

Us deixo amb un video del Gaixample. Potser no té massa a veure amb res del que estic escrivint però més que res el poso per contraposar el que es veu i se sent en aquest video amb les coses que sol dir Duran i Lleida. Jo, aquest diumenge, votaré rosa. És a dir, no votaré a cap partit on hi hagi membres que estiguin en contra els drets dels homosexuals. Jo no votaré a cap candidat que tingui com a mà dreta a cap homòfob.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada