DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dissabte, 13 de novembre del 2010

IMAGINANT LA CAMPANYA

La plantilla del Barça llegó al puerto de Barc...Image via Wikipedia
Ahir va començar la campanya electoral i m'estic preguntant cap a on anirà la campanya. D'alguna manera tinc la sensació que algun partit dirà alguna cosa o treura un tema i els altres diran alguna cosa. M'imagino que algú dirà alguna cosa controvertida o farà un atac a un altre o sortirà algun drap brut.
En principi, CiU com surt de favorita suposo que intentarà que no hi hagi molt embolic doncs té el vent a favor. Clar que potser també li convé escalfar una mica l'ambient perquè té la possibilitat de quedar-se curta. Però ha d'anar amb compte no sigui que per sortir-se de les aigües tranquiles que la porten a guanyar s'emboliqui.
Per una altra banda el PSC surt com a perdedor o sigui que no cal que es mantingui impassible. Potser li convé escalfar l'ambient a veure que treu. I d'on treu els vots.
ERC i PP sembla que tene a CiU la seva parella o sigui que no sé com s'ho faran. Se suposa que han de dir allò que tenen de bo i que CiU no té per a després haver de pactar potser amb CiU
Iniciativa té el paper de demanar els vots d'esquerra però amb la cosa de que PSC sembla que no està per molts pactes.
C's si no s'embolica en principi sembla que tornaria a tenir els seus tres escons. La veritat és que crec que deuen estar contents perquè només tenint 3 escons la seva veu se snet bastant.
Respecte els altres partits em sembla que surten perdent molt amb això dels blocs electorals a les notícies. Així, per exemple, Joan Laporta, em sembla que va fer sentir molt més la seva veu quan era president del Barça que ara a Solidaritat Catalana. De Carretero de Reagrupament també es parlava als mijans però ara amb això dels blocs a veure que passa. De la Nebrera vaig saber que va crear un partit i es va parlar i de fet és coneguda perquè havia estat al PP. Però desconec també si ara es parlarà molt. Respecte a la CORI amb la Carmen de Mairena no puc ser objectiu de cap manera perquè no parol de parlar d'ella o sigui que no sé si la seva presència a les eleccions és molt coneguda. De fet aquests partits petits dels quals no es parlarà tant potser potser jo mateix m'hauria de dedicar a parlar-ne més. No menciono algun altre partit que es presenta simplement perquè em fa fàstic el partit, el que mana al partit i els seus votants.

Bé, estic pensant en quins temes podrien sortir a la campanya electoral que facin parlar i molt. Ara per ara sembla que ja s'ha tret uns quants temes per parlar: l'Alicia ha tret això de que els immigrants sense treball marxin, Montilla ha tret això de prohibir referendums d'autodeterminació. CiU per la seva banda sembla dir "deixom-nos d'hòsties i a treballar". La veritat és que he d'admetre que CiU de tenir uns assessor boníssims perquè estan donant una imatge de CiU molt millor que la que jo tinc (sobretot amb personatges tant retrògrads i gens gens gens gay-friendly com en Duran I Lleida)

Fa una estoneta quan estava al llit m'hi he imaginat que estava durant una llarga estona assegut a una taula amb altre gent. Un d'aquests mebres era l'Artur Mas. I se'm feia tan insoportable. El veia tan prepotent assegut a la taula. Com si ell fos l'amo de la taula. Semblava com si tots els altres sobressin. Semblava que l'espera se li feia llarga.

Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada