DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dissabte, 13 de novembre del 2010

QUÈ TÉ LA SÈRIE INFIDELS QUE M'ATREU TANT?

TV3 (Czech Republic)Image via Wikipedia
Abans de que TV3 emetés el primer capítol d'INFIDELS me'n recordo que jo ja estava interessat. però també em passava el mateix amb LA RIERA i mai he seguit aquesta sèrie de tarda.
Però INFIDELS té alguna cosa que fa que em senti molt atret per aquesta sèrie. I la veritat és que no sé realment que té aquesta sèrie que fa que la trobi tan interessant.
Aquests darrers dies estic pensant que potser és la música.
Hi ha alguna cosa en els episodis, en les coses que passen.
Aquests dies la relació de l'Arlet amb aquella xicota dels perfums cars m'ha portat records propis.
Potser el que té aquesta sèrie és que els personatges són tan entranyables?
Potser el que m'agrada és que el tema de tracta la sèrie és la infelicitat'
Potser el que m'agrada la sèrie és que el que es mostra no és l'altra cara d'allò que ens imaginem que passaria en les famílies benestants?
Em sap greu no saber on estar la màgia d'aquesta sèrie. Per cert, gràcies a aquesta sèrie he descobert que l'actriu que fa de l'Arlet és una actriu molt bona. Ja la coneixia d'El Cor de la Ciutat però és en aquesta sèrie on està espectacular. De fet totes les actrius em criden molt l'atenció.
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada