DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimarts, 23 de novembre del 2010

EXISTEIXEN ELS PARTITS DE CULTE?

Exterior de la Ermita de San Antonio de la Flo...Image via Wikipedia
A vegades tinc la sensació que alguns partits dels que es presenten a les eleccions catalanes són unes entitats que si fossin una altra cosa, potser es dirien de culte?
Pot haver partits que siguin partits de culte?
Suposo que la pregunta abans de preguntar si hi ha partits de culte és preguntar-se què és un partit de culte. El que passa és que potser està en la resposta el significat de la pregunta!

Dic això perquè hi ha certs partits que me'n recorden a bandes musicals o artistes de culte. Entenen de culte en el sentit de ser seguits per només uns quants que els tenen una devoció especial.

Tractant-se de política és molt difícil parlar d'això perquè hi ha uns interessos i això fa que la discussió sigui més difícil però segurament si anessim a un altre país potser si ens sria més fàcil dir si un partit és un aprtit de culte o no.

En el cas de Catalunya jo estic pensant en el partit de la Carmen de Mairena. No es pot considerar que aquest partit és un partit de culte. Potser m'equivoco però quan veig totes els aspectes que té associat aquest partit no trobo una alra paraula per parlar d'aquest partit amb una paraula treta del món de le sarts.

A vegades quan pensem en un partit moltes vegades veiem un partit com d'esquerres, centre, dretes, etc. Però tinc la sensació que hi ha partits que tenen una orientació diferent i per això penso en parlar de partits de culte.

El problema és que com jo vull que CARMEN DE MAIRENA arribi a parlamentària em trobo que no puc ser gens objctiu parlant d ela CORI.

Però que jo sàpiga és l'únic partit on els seus integrants tenen uns aspectes gens gens usuals, I a més a més no és un partit que se sap on ha nascut. No ho sé però algú sap si hi ha molts partits així a Europa?
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada