DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dissabte, 20 de novembre del 2010

EL PATRIMONI D'ARTUR MAS. SEGONA PART

Acabo de llegir que Artur Mas farà públic el seu patrimoni aquest dilluns. El mateix dia que ho farà José Montilla. D'aquesta manera tots els candidats amb representació parlamentària hauran donat compte del seu patrimoni als ciutadans.
Artur MasImage via Wikipedia


Curiosament aquest matí estava fent un post sobre el fet que Artur Mas fos l'únic que no mostrava dades del seu patrimoni. En un principi volia criticar a Mas per fer públic el seu patrimoni. Però curiosament mentre he anat  fent el post m'he fet un embolic molt gran i al final he arribat a la conclusió que això de no fer públic el patrimoni feia que Mas i jo tinguessim quelcom en comú: passar del que faci la majoria. De fet me'n recordo que he arribat a dir que si Artur Mas era president (cosa que no m'agrada perquè sóc d'esquerres) em consolaria pensar que jo tenia quelcom en comú amb el Mas: Jo també m'hagués negat a dir el meu patrimoni.

D'alguna manera aquest matí l'Artur Mas m'havia començat a caure simpàtic. Feia el que creia convenient independentment del que fessin els altres. Però ara que al final farà el mateix que els altres llavors ha demostrat que ja no som tan semblats. Però bé, també en el post d'aquest matí he dit que quedar com l'únic en no dir el seu patrimoni li podia fer perdre vots. O sigui que crec que al final ha fet bé.

Però ha comès un gran error! Un bon polític des del principi hagués dit que sí mostraria quin és el seu patrimoni. O hagués dit que no. Però amb aquest canvi ha quedat fatal. Perquè ha reaccionat tard.

Això que ha fet el Mas me'n recorda d'un error molt lleig que jo faig de tant en tant:

Algun amic o familiar em demana un favor. Llavors en comptes de quedar com un rei i dir que evidentment els hi faré el favor el que faig és començar a posar pegues i pegues. Llavors els meus amics o familiars es queden molt decebuts. Llavors quan veig el mal rotllo que he creat els hi faig el favor! O sigui que al final els faig el favor però quedo fatal! Doncs tinc la sensació que l'Artur Mas acaba de fer el mateix. Ha deixat ben clar davant de tothom que això de la transparència no anava amb ell (amb la seva altivesa no hi ha cap dubte!) però després quan ha vist que tothom era transparent ell també s'ha apuntat. Artur Mas ha comès un error clarament! La resta de candidats li han parat una trampa i ell ha caigut! Això em fa pensar que potser Mas és molt llest però que potser la seva altivesa a vegades està per damunt!

O sigui que si Artur Mas governa Catalunya tindrem problemes. La seva altivesa pot ser un inconvenient i fer-lo errar. El candidat que sembla més llest que tots els altres junts ha demostrat que el que és és el més altiu. Tots els altres, que no es donen aquests aires de grandesa i molt menys de president abans d'hora han resultat ser molt més llestos. Joan Herrera, el primer! Albert Rivera el segon! Alicia la tercera! Montilla el quart! El SOSO, L'INSIPID, L'ESPANYOLISTA del Montilla ha estat més llest que aquell que es creu tan llest que ja es pensa que serà president. Ja ho vaig dir el 10 NOVEMBRE 10 que Artur Mas no seria president. I cada dia el que va passant em va donant una mica la raó. Només cal que l'Artur Mas vagi fent perquè cada vegada es vegi més clar que és massi altiu i arrogant per aconseguir que no hi hagi altres majories guanadores ...
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada