DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dilluns, 15 de novembre del 2010

ISABEL TERRAZA

Sahara OccidentalImage by sinsistema via Flickr

Sembla ser que a Al Aaiun no deuen quedar gairebé cap mitjà d'ocupació. De fet ara per ara sembla ser que només se sent parlar de l'Antonio Velázquez i Isabel Terraza. Acabo de veure el video del dia 14 en que surten tos junts en el video. És un video que em crida molt l'atenció perquè la imatge dels dos, sols ante el perill, em sembla impactant. Quan ja tothom ha marxat de la capital del Sahara allà resten aquuestes dues ànimes.
Mirant a l'Isabel Terraza em ve com un calfred al cap perquè em recorda a una noia que conec i qui sap, pot ser és ella. Però no crec. Però és que se sembla i a més em sembla que es deia Isabel.

Pel que veig a la resta d'Europa sembla que això del Sahara no els provoqui massa mals de cap. Estem tan acostumats a barbaritats provinent sde països en guerra a l'âfrica que potser hi ha gent que no és tna receptica com la gent de l'estat espanyol.

Me'n recordo que el dijous quan vaig anar a la mani de JO NO T'ESPERO hi havia gent amb una pancarta a favor del Sahara.

Des de GAY.CAT us aniré comentant que passa amb aquestes dues persones que romanen al Sahara ocupat.
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada