DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimecres, 17 de novembre del 2010

LA CARTA DEL PP

ORGULLO GAY EN CHUECAImage by GAY.CAT via Flickr
Bé, fa poc he fet el post de la carta de CiU i ahir o abans d'ahir vaig fer el post del PSC. Ara em toca el post sobre la carta que he rebut del PP.


Abans de res he de dir-vos que com jo nosóc del PP i estic molt allunyat de les seves idees se'm fa una mica difícil escriure sobre la carta sense entrar a sac a rebatre el que es diu. És per això que en el cas de la carta del PP faré una cosa que encara no havia fet amb les cartes dels partits. Faré dos parts! En una em limitaré a dir el més objectivament el que em sembla la carta sense fer valoracions polítiques i després a la segona part comentaré el que crgui convenient!

PART A:

La carta consisteix en un sobre blanc amb el logo blau i blanc del PP (PP amb una gavina a dalt) A diferència de la carta del PSC i de CiU això de franqueig pagat ho posa també en castellà. Amb el castellà al principi i amb el català després. A la solapa hi ha el forat d'un pany on es llegeix Alicia 2010.

Dins del sobre hi ha la paereta i el seu sobre i després hi ha un ful satinat escrit pels dos costats i on predomina el blau i el blanc.

Es pot llegir SOLUCIONES PARA LA CRISIS o EL CAMBIO EN ESPAÑA EMPIEZA EN CATALUÑA- En una part de la carta ens parla Maraino Rajoy. Al costat hi ha una imatge en forma de còmic amb Mariano Rajoy i l'Alicia. Pel que es veu Mariano és més alt que l'Alicia o pels menys així els duixen en aquí. Mariano surt més jove del que és i sembla mirar cap al costat de l'Alicia. L'Alica fa un somriure d'aquells que em recorden els comics de fa dècades on la dóna era simplement un objecte. Jo si fos dona no m'hagués agradat gens que en pintessin com l'han pintada. Jo em trobaria que m'estant dibuixant com si fos una ximpleta ...
A la part del darrera hi ha una petita part per a l'Alicia on ens parla en castellà i en català. També hi ha una imatge en forma de còmic d'Alicia però en aquest cas surt molt bé. En petit les imatges de Rafa Luna, Dolors López i Enric Millo.

Gairebé tota la part de abaix està dedicada a allò que em pot preocupar a mi com a votant (els del PP tene en compte la meva edat per personalitzar aquesta part)

Deixant de banda l'encert en la primera imatge de l'Alicia en general és un full d'agradable disseny i un preciós blau.

De totes maneres hi ha un error imperdonable! Mentre el senyor Rajoy presumeix en el congrés del seu iPad resulta que a tota la carta en cap lloc surt cap adreça d'Internet! "Señor Rajoy, que usted sea de derechas se lo puedo perdonar, que usted sea españolista también ..., pero que usted sea un abanderado de las nuevas tecnologías con su iPad y ahora nos envie una carta sin una dirección web! Ay! Señor Mariano, esto no se lo perdonaría ni Franco!"

PART B:

Bé, en aquesta part en centro en el contingut de la carta tenint en compte com jo veig les coses. El primer que he de dir llegint aquesta carta és que un se n'adona que a Catalunya i Espanya tenim un problema molt greu des de fa molt temps i amb el qual anem convivint com podem!
En aquesta carta es veu clarament que pel PP Catalunya és més o menys el que una comarca de Catalunya pot ser per CiU. Al PP tene una visió d'Espanya. Llavors Catalunya és una part més amb l'incordi que està ple de gent que parla una llengua que no encaixa massa amb la seva idea d'Espanya. L'acceptem aquesta llengua però com quelcom folclòric i que sembla fer nosa. Pel PP Catalunya és la perifèria i Madrid és el centre. Per molts catalans el centre és Catalunya.

Una de les coses que es llegeix a la carta és:
NO A LA INDEPENDENCIA: MENOS NACIONALISMO Y MÁS TRABAJO PARA SALIR DE LA CRISIS.
Em fa gràcia perquè amb aquesta frase sembla ser com que la gent nacionalista és menys treballadora. De totes maneres hi ha un aspecte molt positiu d'aquesta frase: la gent del PP no són nacionalstes. O sigui que la gent que té una nació que coincideix amb un estat no són nacionalistes. Doncs vaja, a mi em sembla que això és donar la raó als independentistes! Un cop que Catalunya fos un estat independent llavors ja no tindríem nacionalisme a l'igual que ja se suposa que passa Espanya. La gent que està a favor del status quo d'Espanya no són nacionalistes. Els que volen una Catalunya independent si que ho són. Doncs deixem que Catalunya sigui un estat com Espanya i llavors ja no tindrem nacionalisme a Catalunya! perquè un cop catalunya fos independent defendre el status quo no seria ser nacionalita. Com passa amb Madrid. Defensar  el status quo d'Espanya no és ser nacionalista.

Per cert, he posat una foto de Chueca perquè com aquesta carta sembla que estigui feta directament des de Madrid jo tmabé m'he volgut recordad de Madrid. Del Madrid que m'agrada. No massa lluny de la callle Génova, per cert ...



Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada