DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dijous, 25 de novembre del 2010

LA RECEPCIONISTA DE CIU

Paul phoneLA RECEPCIONISTA DE CIU ...
INOCENT: Hola?
RECEPCIONISTA: Hola! Aquí CiU! En què la podem ajudar?
INOCENT: Sí, miri, volia saber si tenen alguna secció gay friendly per concertar una visita.
RECEPCIONISTA: I tant! A CiU tenim els Convergais. És un grup molt actiu. Potser el conegui
de veure'l al Pride Gai de Barcelona.
INOCENT: Molt bé, doncs ara hi vaig, Gràcies.
RECEPCIONISTA. Molt bé passiu-ho bé.
INOCENT: Moltíssimes gràcies! Aquest 28N tenen el meu vot assegurat! He sentit de vostès justament el que volia sentir!

RECEPCIONISTA: Hola , Bon dia, aquí CiU: En què el podem ajudar?
INOCENT: Si miri, tinc un fill homosexual i m'agradaria curar-lo.
RECEPCIONISTA: Ah! Molt bé, doncs no es preocupi. Ara mateix li passo amb el senyor Duran i Lleida que és el que porta la secció de metges contra l'homosexualitat.
INOCENT: Moltíssimes gràcies! Aquest 28N tenen el meu vot assegurat! He sentit de vostès justament el que volia sentir!

RECEPCIONISTA: Hola, Bona tarda?
INOCENT: Hola! Trucava per saber si em podien ajudar a la meva família, una familia natural, per no haver de pagar tants impostos.
RECEPCIONISTA: Molt bé, no es preocupi. ara li passo amb el mateix president del partit, Artur Mas,  que li comentarà de com beneficiar-se naturalment i en familia de no tributar a Espanya.
INOCENT: Moltíssimes gràcies! Aquest 28N tenen el meu vot assegurat! He sentit de vostès justament el que volia sentir!

RECEPCIONISTA: Bon dia! CiU aquí!
INOCENT: Hola, trucava perquè he llegit a la premsa internacional que hi ha por que un partit de CiU porti més tensions a Espanya. Tinc por que aquesta tensió perjudiqui a com veuen Espanya els mercants financers internacionals i acabem fent fallida!
RECEPCIONISTA: No és preocupi, home! Tot això del concert econòmic és només perquè ens voti molta gent! Un cop que ja estem al govern farem com sempre i donarem suport als governs espanyols perquè Espanya no faci fallida. Això del concert econòmic és per aprofitar el descontentament i guanyar! CiU no és cap perill per l'estabilitat d'Espanya! No es preocupi! RES CAURÀ! RES S'ENSORRARÀ!
INOCENT: Moltíssimes gràcies! Aquest 28N tenen el meu vot assegurat! He sentit de vostès justament el que volia sentir!

RECEPCIONISTA: Hola Bona Nit!
INOCENT: Hola! Miri no sé si votar-los o no. De veritat que volen això del concert econòmic? Ja estic fart de falses promeses!
RECEPCIONISTA: I tant que el volem! En quant arribem governi un altre govern a l'Estat espanyol el demanarem! No pararem de demanar-ho i tant ens fa com s'ho prengui l'Estat Espanyol o la resta del món! El que és nostre és nostre i el defensarem fins al final. I si l'Estat Espanyol fa fallida mentrestant ens és igual. L'important és la independència econòmica. Si la nostra demanda provoca grans tensions a l'Estat Espanyol i perjudica als mercats això serà quelcom lleig però que no ens farà defallir de tenir el concert econòmic. CAIGUI QUI CAIGUI. S'ENSORRI QUI S'ENSORRI. Per això ens trien els electors. perquè vam prometem lluitar pel concert econòmic.
INOCENT: Moltíssimes gràcies! Aquest 28N tenen el meu vot assegurat! He sentit de vostès justamen tel que volia sentir! 

Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada