DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimecres, 10 de novembre del 2010

LA GENT GRAN I LES BICIS DE BARCELONA

IMG_0999Image by daeLySiD via Flickr
L'altra dia vaig estar passejant pels carrers de Barcelona i em vaig adonar d'una especifitat que té Barcelona que a la resta de Catalunya no tenim: quan camines pel carrer de tant en tant has d'anar en compte de no xocar-te amb un ciclista.
La gent que viviu normalment a Barcelona suposo que ja esteu acostumats a l'igual que esteu acostumats al gran soroll que provoquen els cotxes. Però a mi això de les bicicletes em va estressar. Estava passejant pels carrers de vianats del Born i de tant en tant m'havia de parar o anar a la dreta o a l'esquera perquè un ciclista gairebé es xocava amb mi.

Un podria dir que encara que això és un inconvenient s'ha de tenir en compte que a més bicis potser menys cotxes. Bé, jo no ho tinc tan clar. Potser la gent que va amb bici podria fer el trajecte perfectament a peu o en metro.

Mentre passejava per Barcelona i havia d'esquivar les bicis vaig pensar en que deu passar quan la gent gran camina per Barcelona. Els de les bicis se'ls emporten? Suposo que no. La gent gran ja no es deu atrevir a sortir sola pels carrers de la gran ciutat.
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada