DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimarts, 2 de novembre del 2010

ACTES SORPRESA CONTRA LA VISITA DEL PAPA

The Sagrada Familia viewed from Casa Milà, Bar...Image via Wikipedia
A partir d'ara i fins que marxi el Papa estic convençut que hi haurà actes de protesta contra el Papa molt cridnes i gens esperats. Jo mateix he epnsat en que es podria fer una vaga de fam a la Plaça Sant Jaume en contra de l'homofòbia.

No sé perquè però tinc la sensació que des de fa setmanes hi deu haver gent que està preparant actes que ens sorprendran molt. Són actes que no surten per Intenret perquè és evident que hi deu haver gent a Intenret llegint tot allò on surti la paraula PAPA i BARCELONA.

A vegades intento imaginar-me quines podrien ser les sorpreses que podríem tenir. Per una banda m'imagino que allò que cridaria més l'atenció seria penjar algun manifest des de les torres de la Sagrada Família. Us imagineu una bandera gegant de l'Arc de Sant Martí?

De fet estic desitjant que passin coses inesperades sempre que ningú surti malparat (he d'admetre que tinc por d'un atemptat terrorísta però m'imagino que les forces de seguretat hauran après d'anteriors desgràcies)

Intento imaginar-me el que pot passar en aquí fixant-me en el que va passar a Londres però que jo sàpiga allà no va passar res d'especial. Va haver una manifestació i ja està. Tant de bo aquí poguem dir que també va haver una manifestació amb prou gent.


Potser al final el protagonisme el prenguin accions amb les quals no estic gens d'acord com pintades a esglésies, etc. Tinc ganes de saber qui anirà a la manifestació del 4 d'octubre.
Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada