DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimecres, 3 de novembre del 2010

VISITA DEL PAPA: POST DEL DIMECRES

Sagrada FamíliaImage via Wikipedia

A ELS MATINS el senyor Rajoy ha dit que el fet que el Papa parli en català és el millor que li ha pogut passar al català en 1000 anys.
A ELS MATINS el presentador JOSEP CUNÍ (al qual jo admiro per les seves notòries habilitats) ha dit que augurava que les protestes davant de la visita del Papa fnalment quedaran en un no-res. Per desgràcia jo també sospito el mateix i potser per això faig tants posts per a intentar que la comunitat lgbt protesti. Aquest senyor parlarà de la Familia per parlar en contra de matrimoni gai-
A ELS MATINS també han parlat també de tots els inconvenients que tindran els veins de la sagrada Família. Pel que es veu hi haurà un enorme dispositiu de seguretat. Això jo no ho criticaré perquè jo no estic en contra de que es consagri la Sagrada Família i ho faci el cap de l'església catòlica. Jo simplement vull deixar clar, aprofitant la seva visita, que estic dolgut de que la església catòlicia no hagi agafat el camí d'altres esglésies i sigui un xic més gay friendly!

Deixant de banda ELS MATINS avui he tingut una molt grata sorpresa quan he vist que fins i tot a THE GUARDIAN ja parlen del QUEER KISSING FLASHMOB. És evident que qualsevol persona sensibilitzada pels temes del col·lectiu lgbt a la Gran Bretanya és probable que sàpiga que hi fem el QUEER KISSING FLASHMOB a Barcelona. Espero que no els defraudem. Potser no aconseguirem que el QUEER KISSING FLASHMOB sigui la gran notícia (de ben segur que els beats són majoria a la Plaça d ela Catedral!) però fora bo que almenys tothom que ha llegit ARREU DEL MÓN de que fem aquesta petonejada vegi que ho hem fet. QUE HEM FET EL QUE HEM POGUT! Jo em conformaria amb que el QUEER KISSING FLASHMOB fos notícia a la comunitat lgbt.

LINK: http://www.guardian.co.uk/world/2010/nov/03/spain-gays-lesbians-kiss-in-pope-visit

EL PERIÓDICO contínua amb la seva secció de CREURE O NO CREURE. Avui tracta sobre L'AMOR, LA VIDA I LA MORT: http://www.elperiodico.cat/ca/noticias/societat/20101103/lamor-vida-mort/573541.shtml

A EL PERIÓDICO també parla de la confusió per l'accés al azona de la Sagrada Família. També diu que no hi haurà cobertura dels mòbils pels inhibidors. A ELS MATINS han dit tot el contrari. Que de fet si hi ha problemes de cobertura seria perquè hi ha molta gent.

Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada