DOES THE QATAR FOUNDATION ACCEPT OPEN GAY TEACHERS? IF NOT THEN WHY DOES FC BARCELONA ACCEPT ITS SPONSORSHIP? CAN YOU, SANDRO ROSELL, ANSWER MY QUESTION, PLEASE? CAL QUE TRADUEIXI?

dimecres, 3 de novembre del 2010

JOAN HERRERA I LA VISITA DEL PAPA

Esmorzar-col·loqui Joan Herrera, 18 d'octubre ...Image by Press Cambrabcn via Flickr

Déu ha volgut que GAY.CAT no estigui sol en les seves opinions sobre la visita del Papa. Avui Joan Herrera ha fet unes declaracions on diu coses com: "parezca que estés obligado a ir a misa para no ser mal visto" (i jo afegiria ser del Barça o com a mal menor, de l'Espanyol ...)
Herrera ha trobat terrible les paruales de Ratzinger respecte l'ús del preservatiu a l'Africa. No sé perquè es posa així. Jo del Papa m'espero això i qualsevol cosa. Jo sempre que veig liders d'altres religions sempre els veig amb un llok d'allò més retro i mai em donen cap confiança. No sé perquè la gent no se n'adona que aquest Papa també té aquest look retrògrad. Suposo que hi deu haver algú que es pensar que potser perquè té molt de poder potser dirà alguna cosa raonable. Abans aniria jo a trobar sentit comú en algú que visqui sota un pont que en aquest desgraciat que pel sol fet de ser homosexual diu que sóc un perill pel planeta.
Podeu llegir més a http://www.abc.es/agencias/noticia.asp?noticia=575951


Enhanced by Zemanta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada